Ontwerp, navigatie, bouw, monitoring en optimalisatie

Voor Bouw21 heb ik een website ontworpen op basis van de 4 pijlers van het bedrijf. In overleg met de klant is de navigatiestructuur tot stand is gekomen. Het concept van de look a feel is met name het huidige project in beeld vangen en de overzichtelijke navigatiestructuur. In samenwerking met Studio Vlekkeloos is de website gebouwd in Wordpress en met Lin Online is het social media gedeelte ingericht en de monitoring en optimalisatie ingeregeld.


Ontwerp, navigatie en begeleiding

Voor Goodijk personeel heb ik een website ontworpen op basis van Otys-templates, waarbij in overleg met de klant de navigatiestructuur tot stand is gekomen. Het concept van de look a feel in met name fotografie is de verbinding zoeken en bruggen bouwen tussen detacheerder, opdrachtgever en kandidaten. De vaste elementen zijn als concept steeds in beeld gevangen en het beeldmerk is levensgroot in het landschap geplaatst en vormen de herkenning in het logo. Als verlengstuk heeft Sjoerd Goodijk mij gevraagd projectmanagement toe te passen op de livegang van de website. De bouw is door Otys gerealiseerd en ik heb de livegang gecoördineerd.


Responsive, SEO-proof en geoptimaliseerd

Voor Melro Cosmetics heb ik een website ontworpen en gebouwd op basis van een Wordpress structuur. Nieuwe fotografie en teksten zijn SEO geoptimaliseerd en conversie gericht.